UNIFY

Unify to kontynuacja rozwiązań Siemens Enterprise Communications.
Pod nowym szyldem UNIFY kontynuuje wsparcie i aktualizacje historycznych centrali
telefonicznych SIEMENS oraz wprowadza nowe metody komunikacji.

Z ilu urządzeń komunikacyjnych dzisiaj korzystasz?

Telefon biurkowy, tablet, komórka służbowa,
komórka prywatna…
System dostosowuje się do Twoich potrzeb pozwalając m.in. na wymianę video,
usług głosowych czy plików w ramach wspólnej infrastruktury sieci wewnątrz organizacji.

Integracja wszystkich narzędzi!

Mając cztery narzędzia komunikacji nie chcemy posługiwać się czterema numerami.
Z UNIFY możesz być dostępny pod jednym spersonalizowanym numerem i decydować
przy pomocy statusu, kiedy i kto może się z Tobą kontaktować.

Czas na VoIP!

Jeśli chcesz zacząć korzystać z VoIPa, a jednocześnie nie chcesz rezygnować z technologii
telefonii systemowej bądź analogowej
UNIFY jest dla Ciebie.
To rozwiązanie hybrydowe, które pozwala z zestawienie w sieci różnych typów telefonów,
więc umożliwia pełnię dostosowania się do Twoich potrzeb.

Potrzebujesz pomocy w określeniu Twoich potrzeb?

Napisz do nas!