Remote Support

Godny zaufania Partner do świadczenia usług zdalnego wsparcia.

Remote Support jest drugim rodzajem usługi, który BOMGAR oferuje w swoim portfolio. Działający w „drugim kierunku” Remote Support pozwala na dostęp do i naprawę prawie każdego zdalnego urządzenia, obojętnie w jakim systemie operacyjnym działa, w dowolnym miejscu na świecie.

Za pomocą produktu RS BOMGAR, personel techniczny może komunikować się z użytkownikiem końcowym poprzez czat, podglądać i kontrolować zdalne systemy i urządzenia oraz współpracować z innymi członkami swojego zespołu lub podmiotami trzecimi w rozwiązywaniu problemów.
Wszystko jest realizowane przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa.

Zdalna Kontrola  Obsługa Klienta  Usługi IT Service Desk 
Współpraca Integracja  Pełen obraz sytuacji

 

Integracja z rozwiązaniami Service Desk i ITSM
Dostępna jest również integracja BOMGAR Remote Support z rozwiązaniami Service Desk, CRM lub ITSM.
Jeśli w liście wspieranych już integracji nie znajdzie się ta, która szczególnie Państwa interesuje, otwarte interfejsy API
oraz usługi profesjonalne pozwolą taką integrację zrealizować.

Lokalnie lub w chmurze!
Rozwiązania BOMGAR z łatwością dopasowują się do potrzeb biznesowych firmy również w kwestii modelu wdrożenia.
Nasze fizyczne i wirtualne technologie pomagają tysiącom firm na całym świecie poprawiać poziom bezpieczeństwa
i realizować wymogi zgodności z przepisami prawa.

BOMGAR to światowy lider
Wśród firm zatrudniających ponad 1000 osób, BOMGAR jest najcześciej wybieranym rozwiązaniem do zdalnej
obsługi użytkowników. 

Dlaczego tak się dzieje?
 Zgodność z wymogami prawnymi i korporacyjnymi politykami bezpieczeństwa
 Bezproblemowa integracja z innymi systemami
 Łatwa rozbudowa
 Szybki zwrot z inwestycji