OpenScape Enterprise
![]() |
Rozwiązania UCC i VoIP dla sektora LargeEnterprise od firmy UNIFY, |
![]() |
W sektorze rozwiązań od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników systemie komunikacyjnym rozwiązania OpenScape są wg. badań najczęściej wybieranym rozwiązaniem.
![]() |
Serwery głosowe klasy Enterprise w UNIFY są przygotowane do obsługi funkcjonalności, która jest dzisiaj fundamentalnym powodem inwestycji w systemy komunikacji w korporacji. |
W zależności od architektury Klienta, systemy mogą działać w sieciowanych konfiguracjach, pełnić różne role redundancji, bramki dla aparatów analogowych i cyfrowych, jako niezależny podsystem komunikacji |
![]() |
![]() |
Każde z rozwiązań OpenScape Enterprise może obsługiwać zaawansowane aplikacje na urządzenia mobilne, końcówki typu Softphone, telefony stacjonarne VoIP, bardzo bogate i rozbudowane Contact Center, systemy wczesnego ostrzegania OScAR i wiele, wiele innych, natywnych możliwości. |
Dodatkowo, oprogramowanie, na którym oparte są rozwiązania OpenScape Enterprise są gotowe do integracji z rozwiązaniami innych producentów! |
![]() |
Wejdź z nami w świat skutecznej i bogatej komunikacji, bo to od niej zaczyna się każdy Biznes!