hotele i gastronomia

Hotele

Każdy gość hotelowy musi wylegitymować się dowodem tożsamości. Aby usprawnić działanie obsługi i nie obciążać klienta dodatkowymi kartami, o których musiałaby pamiętać wszytsko można opakować w jedną spersonalizowaną kartę, która będzie nie tylko użyteczna podczas pobytu w hotelu. Po wymeldowaniu się klient może zachować jako pamiątkę imienną kartę hotelową, która zostaje dezaktywowania w systemie.

Praktyczne zastosowanie:
1. Klient melduje się w hotelowej recepcji. Podczas tej czynności zostaje poproszony o przedłożenie dowodu tożsamości np. dowodu osobistego. Recepsjonista skanuje dokument i w mgnieniu oka widzi czy dana osoba nie jest np. poszukiwana. 
2. Domument zostaje automatycznie wprowadzony do nowo otwartego konta klienta.
3. Recepcjonista wydaje klientowi kartę, oraz aktywuje dostęp do drzwi wejściowych w pokoju oraz dostępnych dla klienta miejsc jak: basen, sauna, czy siłownia.

 zapytaj o cenę

 

Gastronomia

Dzięki rozwiązaniom kreskowym, duże ułatwienie ma miejsce również w branży gastronomiczej. Kelner bowiem, może odebrać zamówienie od klienta, które od razu drukowane jest na kuchni do realizacji. Skanując kod znajdujący się na stoliku, w łatwy sposób można dodać do rachunku kolejne zamówienia oraz zakończyć go przechodząc w tryb płatności.

 

Praktyczne zastosowanie:
1. Kelner otwierając nowy rachunek skanuje kod umieszczony na stoliku. 
2. Złożone zamówienie widnieje zarówno w systemie, a także automatycznie drukuje się na kuchni w kolejce do przygotowania.
3. Zamówienie i płatności klienta widneją w systemie, co znacznie przyspiesza jego obsługę oraz podnosi standard obsługi restauracji.

zapytaj o cenę