Systemy Contact Center
Contact Center to zaawansowane i zintegrowane rozwiązanie do obsługi Centrów Kontaktowych oraz Centrów Obsługi Klienta (COK). Zaprojektowane z myślą o usprawnieniu komunikacji z Klientami, obsługi zgłoszeń i zaoferowaniu Klientom wielu różnych kanałów komunikacji:
- Głosowych (rozmowa telefoniczna lub automatyczne oddzwonienie)
- Czat
- Z wykorzystaniem SocialMedia
Rozwiązanie Contact Center zapewnia podniesienie zdolności organizacji zespołu do skuteczniejszego wykorzystania pracy agenta systemu oraz dostarcza nowe narzędzia obsługi interakcji z Klientem. Technologia poprawia również współpracę z dostawcami, partnerami biznesowymi oraz rozszerza funkcjonalność środowiska.
Contact Center zapewnia inteligentne kierowanie połączeń z priorytetem odnalezienia w najkrótszym możliwym czasie agenta o największych umiejętnościach dedykowany dzwoniącemu Klientowi.
Rozwiązanie przeznaczone jest do obsługi od kilku do nawet 1500 agentów w jednej lokalizacji, a połączone gałęzie systemów mogą stworzyć środowisko dla nawet 7500 agentów w dowolnej lokalizacji.
Contact Center umożliwia:
· Poprawę efektywności interakcji z Klientem dzięki intuicyjnym pulpitom agentów umożliwiającym integrację i obsługę wielu kanałów komunikacji w jednej aplikacji
• Szybką reakcję na zmiany oraz usprawnienie operacji Contact Center dzięki zaawansowanym narzędziom do raportowania i zarządzania
• Obniżenie kosztów oraz lepsze wykorzystanie czasu pracowników dzięki rozszerzonemu czat-botowi
· Wsparcie dla wirtualnego agenta z opcją możliwości wyboru dostawcy sztucznej inteligencji (AI)
• Poprawienie wydajności operacyjnej dzięki rozszerzeniu aplikacji agenckiej o różne funkcje takie jak obsługa poczty e-mail, integrację z książką adresową LDAP oraz funkcjonalność widoku 360 ° oferującą historyczny wgląd w interakcję z klientem
• Lepszy dostęp do integracji z zewnętrznymi aplikacjami dzięki interfejsom API
• Rozszerzoną zgodność zasad IT z obsługą Windows Server 2016
• Głębszą współpracę zespołów dzięki integracji z systemem zunifikowanej komunikacji UnifiedCommunications
• Udoskonalone zabezpieczenia - ulepszone i bezpieczne zarządzanie hasłami (wykorzystanie mechanizmu zalecanego przez NIST i OWASP do obsługi haseł)
Potrzebujesz pomocy w określeniu Twoich potrzeb?